середу, 2 липня 2014 р.

Малиновий пиріг




У мене в саді цього року малини як ніколи. І це насправді дуже добре, бо я її дуже люблю :)
А ще я люблю пироги із пісочним тістом. Вони досить легкі у приготуванні, можуть бути як солоні, так і солодкі. Відповідно і за начинку може служити цілий ряд продуктів. 
Та на вихідні мені хотілось чогось солоденького, але водночас легкого. Такого щоб із чаєм -  і друзів пригостити, і самій на сніданок посмакувати!

Отже, вийшов пиріг з малиною (насправді не один :))

Складники:



Тісто
2 жовтки
2 ст. л. сметани
100 г маргарину
75-100 г цукру
1 ч. л. розпушувачу
250 г борошна

Начинка
500 г малини
70-100 г цукру
ванілін до смаку
2 білки
2 ст. л. цукру

Борошно просіюю через сито, додаю розпушувач.


 Додаю порізаний чи потертий на грубу терку маргарин. Перетираю руками в крихту. 

В середині крихти я роблю "ямку", додаю цукор, жовтки і сметану. Швидко замішую тісто.


Тісто ставлю у холодильник на півгодини.

За цей час збиваю білки із цукром (2 ст. л. цукру на 2 білки). Готую малину.


З холодильника дістаю тісто і ділю на 2 частини - більшу та меншу. Більшу частину розкатую на бритванку, формуючи бортики для того, щоб начинка не розтікалась. Викладаю зверху малинку та посипаю цукром та ваніліном. 

Зверху накладаю збиті білки. Із меншої частини тіста формую смужки та викладаю ними "решітку".



Випікаю при температурі 180 градусів біля 30 хв (доки верх не зарум'яниться).


Готовий пиріг можна подавати із морозивом. Але раджу їсти його свіженьким, на наступний день він смакує вже не так.




Немає коментарів:

Дописати коментар