неділю, 6 липня 2014 р.

Ох і не люблю я громіздких шаф!

Напевно у кожної дівчини в житті настає момент коли.... весь одяг не вміщається в шафу :)
Ну здавалося б треба просто викинути чи віддати старі речі, чи речі з яких "виросли", або ж ті що надокучили і більше на них дивитись не можемо. Проте часом це буває не так то легко, а кожна річ - частинка нас самих. 
Що ж робити? Розширювати шафу?? Нема де, та й забирати вільний простір не дуже хочеться.
Для вирішення цього непростого питання я вирішила використати дуже просту вішалку - тримач для одягу. Так, саме з тих які використовують у магазинах :) І найбільш потрібна частина речей завжди під рукою, у гарному стані. А зимовий одяг влітку, чи навпаки - літній взимку, можна акуратно поскладати у стару шафу :)


Для створення мінімального дизайну я зупинила свій вибір на фіолетових оксамитових вішаках. Тримач для одягу у мене з найпростіших. 

Хоча при бажанні можна знайти більш вишукані, або ж зробити чи хоча б пофарбувати вручну. Приклади я подаю в кінці публікації. А ось так виглядає мій гардеробний куточок :)


Ще мені дуже подобається коли тримач для одягу - це половина дизайну інтер'єру в кімнаті. Як на мене, такий інтер'єр надихає на створення власного стилю та приділення особливої уваги власному вигляду.
Хоча вішачки можуть бути і значно простіші та більш мінімалістичні, та все ж не менш стильні.
І нарешті, для креативних особистостей - апгрейднуті гардеробні тримачі. Такі можна зробити й власноруч.

Немає коментарів:

Дописати коментар