четвер, 3 вересня 2015 р.

Як просто оновити старі речі



Буває так, що у шафі декілька років підряд стоять речі, які викинути шкода, але і користі вони не приносять. А місце ж займають! Так чому б не перетворити їх на щось симпатичне і корисне? Наприклад старий чайник - на горщик для квітів. Заодно і настрій підніметься. Адже обнова чогось давнього - широке поле для креативності. І ще один привід похвалистись власним талантом :)
Ось що вийшло у мене, на хвилі чергового натхнення.
Нове життя старого чайника тепер наповнене квітами.



Я вирішила перемалювати невеликий старий чайник у лаконічний чорний колір і задати йому стилю золотою фарбою. Полоски робила тонким пензликом. Головна ідея - щоб вони не виглядали як зроблені "під лінійку", але водночас були акуратними. У новий горщик "поселила" одразу дві квітки - мені сподобалось як у літніх терасах кафе поєднують різні за виглядом і типом рослини. До речі, зараз мої квіти вже підросли, і виглядають ще симпатичніше.


Трошки про фарби і матеріали. 
Звичайно, що спочатку варто вимити і вичистити будь-який предмет який піддається оновленню. Потім варто його затерти наждачним папером, таким чином фарба краще закріпиться на поверхні. Для фарбування я використовувала звичайну чорну Емаль, пензлики різного розміру та валик - для більш рівномірного нанесення фарби. Золота фарба - Polycolor. Та можна підшукати й іншу в спеціалізованих магазинах.



Оскільки у мене вже була і фарба, і пензлики (а найголовніше - натхнення), я взялась ще й за стару лампу. Тепер у неї теж нове життя.


Зі старими речами можна експериментувати як завгодно. Результат завжди буде оригінальний і притягатиме погляд ваших гостей. Та й і самому приємно, коли вдома тішить око щось зроблене власними руками. 


Натхнення вам! 


Немає коментарів:

Дописати коментар